Tk :D

Yeey!
Tänkte göra det igen^^ Gör det lite dåodå :)

Tk- är detr den här ggr :)

* Lärde känna dejj för ungefär 4 år sen,shiit vad länge egentligen :O
Jaja sen kom jag ihåg att på nån hajk så fyllde du år (Y) Det var nåt "hotell-hajk" elr nå sånt.. 
SEn på Tellus09 det va sjuukt ruuligt! Jag har fortf kvar lappen som du skrev,asgullig :O Haah men de var en fråga jag dfick svar på.. Sen kom jag oxå ihåg att jag älskade när du ritade på mina armar.. O jag skrev sen upp vad du hade ritat/skrivit... Och jag har kvar det där pappret än idag...Ganska roligt att kolla på dåodå när man är lite deppig,då blir man glaad :D Du är en jäääävligt underbar kompis! Jag är glad att ha dejj som kompis (Y) <3*




Kommentarer
Postat av: Tk

Men fy-helvete vad ful bild!! /: men naaw emma! Sjukt glad att ha dig som kompis jag också! men seriöst... Ta bort bildjäveln.. <3

2011-05-29 @ 19:24:17
Postat av: emma

Ni va så himla gulliga på tellus :D<33

2011-05-29 @ 19:30:16
URL: http://eelmer.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0