EBBA'S AIRSPACE! - vi dör. allihopa.

Hejhej.

Sitter här & myser med mej själv. Yeah
Tänkte slänga mej i duschen men får väl skriva här först? ;)

Feber kom tillbaka igår, awesome typ, nej. Men har inte haft idag, så ska fixa saker & sen kommer Emma hit, rätt awesome. Har saknat flickan. Sist jag var hos dom i Stockholm var utgrymt. Så jekla kul vi hade?!
Men blir dock inte stan imon - i & med att jag måste ta det chill så att jag verkligen blir frisk nu. Blev väldigt sugen på att bada med, haha. Lol.

Sista doppet i tog jag 1 Septemer, eller..sista & första! & så kallt var det inte! Rätt skönt i vattnet, sen blev det kallare när man kom upp..men ah. Antecka det tack!

Nu ska jag duscha, hejdoo!




Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0