Emma hära!

HEy!

Emma hära,har Beccas data en stund eftersom hon skulle göra massa papper grejer Xd

Iaf,igår kom jag jue hit. Men kan börja från början,gickupp vid sex..HÄRLIGT.. Elr..Nae men segt,tog tåget,o sen så var jue tåget till Alvesta o de försenat,20 min-.- Typiskt SL..
När jag kom fran hämtade vi upp Christoffer,åkte o käkade o sen handla. NÄr vi kom hem så va vi inne ett tag,sen så träffade vi Johan o lite Daniel,sen gick vi in o började kolla på film. Började kolla på Saw 3D 7,sen i mitten av filmen kom Jesper,sen såg vi nån film jag inte vet vad den heter...Sen låg jag o BEcca o kolla på två filmer,somna sen..

Idag så vet jag inte vad vi gör,träffa Johan,några fler? Vet inte märker vi^^
Imorn såär jag hos BEcca på dagen,sen på kvällen drar jag till Ebba,elr hon möter mej vid skolan,har jag bestämst! På torsdagen drar jag till växjö med Ebba o Linnea tror jag hon hette (;Trevlans!


Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0