EBBA'S AIRSPACE! - it goes on, and on, and on

B-bruden från småland är tillbaka - yeah. Tror inte ni har saknat mej nått värst?
Men har inte kunnat blogga tidigare Emmiis, har mått rätt dåligt hela dagen!
Det va fasen ett tag sen? Sommras? Gud va saker & ting har förändrats. Jag, saker om kring mej.
Hamnat på noll, men hade en sån sjukt fin vän som hjälpt mej upp igen. Mitt liv bärde inte med sej mycket kärlek, men den personen förstår mej - & är något av det viktigtaste i mitt liv just nu.
- Läser han/hon/den/det detta vet du vem du är! ♥
Mår sjukt bra, & det känns lite som om ingen kan ändra på det just nu. Vad som än händer så vet jag liksom att jag har personer som söttar mej.

Slut på seriöst trams.
Sitter iaf hemma & glor på tv med feber & en hals så tjock så jag tror jag har gått upp 20 kg.
Känns lite hemskt att Emma faktiskt sitter på samma sida av järnvägen i moheda, ungefär en kvarts promenad bort & jag kommer inte träffa henne föränns på onsdag! Då ska jag även se till att vara frisk då!
Så blir det växjö på torsdag och så vidare, awesome :3

Okej, brb..ska bara hämta täcket, fryser röven av mej.
Tillbaka.

Omeh, lol på mej.
Tänkte iaf försöka sova, snart. Kan ju bjuda på nån bild?


Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0