HÖSTLOV FÖRFÄN!

TJaa!

Jaa men idag va det jue skola,idrott som första lektion o lite mera lektionre,sista lektionen va iaf so..då vi hade prov^^
EFter det va det HÖÖÖÖÖÖÖSTLOV!

Ska snart när jag skivit klart börja städa,för några från Norrland kommer dåe,najjs^^ Fast hinner typ inte träffa dom idag,för ska städa o fixa mej o sen så äter jag o sen drar jag moot MEEGA! Möter Emma på tåget,o så kommer Linnea o Moa vid kvart över åtta typ,sen slutar det ett,får se om jag stannar så länge.
Imorn blire iaf upp tidigt för att åka till min älskning i Älta,åhhh gud vad jag saknat flikkan!
Men får träffa henne imorn ås spelar ingen roll :DDDDDDDD Har ingen aning om vad vi hittar på,men nåt roligt iaf^^

Sen på söndag blir det packa o sånt skit,yäyä D:

MÅÅÅÅÅÅÅNDAG till småland,vet inte om det blir nån uppdatering,det får vi se :) kanske nån gång (;


(;



Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0