Kliiippt mej

Jaa men Heej!

Idag har jag kliiippt mej,härligt! Jag åkte ner till port73,klippte mej o så började frisören snacka me mej,han frågade vart jag bodde,vart jag jobbade(?) o ja typ,typ dog lite vid det tillfället!  Men sa att jag va 14 o blablaa.. Xd
Blev iaf jättenöjd med klippningen,sen efter så hämta vi Sandra som hade spelat match,o vunnit. Grattis!
Efter det så åkte vi in till Heron city,hämtade biljettera o åt på donken^^ Sen blev det bio,bilar2!

Joo det va väl okeej,fast hade velat se en annan film men whatever Xd
Mot sluten så kände man massa sparkningar,o jaa.. DEt va jue Mattias o Sandra som va så rastlösa så dom satt o spara på stolarna,dunka i huvudet o böjde sig fram o tbx. HÄRLIGT!

Jajaa,ni får blid imorn på mitt nyklippta hår :'DD


Kommentarer
Postat av: Johanna

vad spelar sandra för sport?

2011-10-23 @ 21:12:17
URL: http://johannascrazylife.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0