Min syster JOhanna Elina Solem

Heej!

Vet inte huur många inlägg jag gjort på bara.. en-två timmar..Gaalet,men har man tråkigt så har man ;)



Johanna,min fina älskade syster!

Du har ställt upp för mej i vått o tort,HELA tiden finns du där för mej!

Så många minnen,minnen som skulle ta dar' o år att gå igenom,så in i många minnen. Men mina favorit är "vår" egna lekplats.. "Emma o sandras lekpark" där finns det minnen så att det räcker,jaa senast vi va där då jag typ gungade o svor,o Linnea o Veronika spionerade i över en timme,måste ha svärt högt eftersom jag inte hört nåt Xd

Nu i vinter är det 10 år sen vi lärde känna varandra,det ska firas soolkart!
Vi kanske kan göra något heeelt craazy,rulla i snön,i bikini..
ÅHHH vill kasta mjöl på det,DET SKA JAG GÖRA! :D
Vi ska kolla på massa filmer (komedii)
Vi kan gå t nåt jävla hus,plinga på typ o spring (ganska fjolligt men ändå)
Knacka dörr o fråga efter ett glas vatten?`(;



O bara chilla gaalet,Linnea o VEronika får gärna va med,Det blir bara roligare om fler är med :D Så jag tkr vi bestämmer sen,att vi fyra ska göra allt det jag nyss saa :D

Johanna till vänster,o Linnea till höger (hata mej inte för att jag lägger ut den här nu) :*




Kommentarer
Postat av: veronika :)

det skulle vara jääättee kuul :DDD busiga vi är hih

2011-10-24 @ 08:15:01
URL: http://cookiiemonsters.blogg.se/
Postat av: Linnea ♥

HAHAH, vísst.. kan vi göra det :) <3333

2011-10-24 @ 17:34:58
URL: http://kbryinmyheart.blogg.se/
Postat av: Johanna

I love you, Emma! :) klart det ska firas

2011-10-24 @ 21:03:40
URL: http://johannascrazylife.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0