Oupss^^

Heej!

Har inte uppdaterat nåt,typ^^

I måndags:

Jaa men då var det jue scouter,vi typ lärde oss scouthistorien..HUR TRIST SOM HELST..
typ snackade med Emma på väg dit och hem. Efter det så kollade jag lite på datan när jag kom hem,orkade dock inte blogga då^^
Tisdag:
Ja..vad gjorde jag då?
jOO det var jue skola,såklart! EFter då det var det Lucia möte (för er som inte vet så har vi ett spec tema,tex från gammal till ung som vi hade förra ggr,då så va vissa bebisar,barn,ungdomar,vuxna o gamla) Så vi bestämde lite,hemligt^^ Sen så åkte jag hem o pluggade,blev SO,Tyska och SV ROLIGT HUH? Neej typ inte -.-
Onsdag (idag) :
TYp hade en lektion i skolan,sen åkte vi till gamla stan för att redovisa massa saker på engelska! Det gick väl bra,bara att jag typ dog lite när jag skulle berätta,o vi (jag o BElla) va först.. Sen åt vi typ o lite sånt^^ KOm hem vid halv två,awesome :D
Men ska kolla på waterwörld nuu D:
Vet inte vrf jag tog denhär bilden,men ville ha en bild bah^^

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0