Bestavän <3

först välj ut en bästavän! svar: Johanna
vad har hon för hårfärg just nu? Ljusbrun^^
brukar hon färga håret? Neej,det har hon inte. Naturligt fin!
vilka färger har hon haft? Ljusbrun typ ;)
vad har hon för parfym? Vet inte,hon luktar gött ändå så (:
vad brukar hon använda för smink? Mascara är det ända jag vet att hon andvänder^^
vad är erat första minne? Oh,ja med det måste väl ändå  vara "Emma och Sandras" lekpark,elr? vart bor hon? Handen såklart :D
är du avundsjuk på henne? Bara om man kan vara bra avis,så jaa :D <3
vad heter hennes syskon? Linnea såklart,dah!
när träffades ni senast? hmm.. jaduu.. några veckor sn? (:
hur träffades ni? grannar,såklart! 10 meter ifrån så ;)
vad går hon i för sporter? Gymnastik! :) Så j'vla duktig ska ni veta!
!vad brukar hon göra på helgerna? Jaa,hon brukar träna,vamed kompis o familjen!
har ni kramats? Men hallå,jaa!
har ni pussats? Nei^^
brukar ni säga att ni älskar varandra? Vi kanske inte säger det så ofta men vi beöver inte säga det för att veta det ;) <3
har hon fräknar? Inte vad jag sett ;) 
har ni kollat på film någon gång? OM vi har,sjuuuukt många filmer! 
har ni bråkat någon gång? Klart vi har,alla bestavänner gör det! För att dom älskar varann SÅ mkt!
har ni sovit i samma säng? ja det är klart, mååånga ggr <3
har ni skrattat tills ni gråtit? HAha sjäälvklart!:D 
har du sett henne gråta? Jaa :c
vad gjorde du då? Men vad tror ni?! KLart jag tröstade henne dåe!
har hon sett dig gråta? Arå 
vad ska ni göra i sommar? Bara jag är med dejj spelar det ingen roll vad vi gör,bara jag får vara med dejj <3
hur länge har ni varit kompisar? Nästan tio år så :D
har hon svikit dig någon gång? ALDRIG! <3
har ni pratat i telefonen någon gång? Jaa soolklart :d
kommer ni vara kompisar om 10 år? Om vi redan har vart kompisar i 10 år kmr vi nog vara det om 20 år till! 
älskar du henne? Hon är seriöst min andra halva,HAND I HAND TILL DÖDEN,så är det!
och sist, vad heter din bästa vän? Johanna Elina Solem <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh, Emma du är bara för söt! :)

Tack så mycket.

Jag älskar dig, verkligen in i graven!

2011-09-15 @ 08:10:31
URL: http://johannascrazylife.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0