...Egelskan..


                                                                     Heej!


Alltså skulle aldrig komma på tanken att söka till idol,han..Alexander bard han är jue väärsta...vet inte vad jag ska säga han vet inte vad skillnaden på bra o dålig är..eftersom han sagt neej till flera som vart bra..Men iaf,om man är med då får man jue fett mkt kritik (för den mesta av pelle o alexander,)


Iaf idag va jag i skolan,måndag idag.Lite lektioner,rätt chill..Men satt o gjorde den där j'vla engrlska läxan som vi har t imorn..själv o det va ett grupparbete,men iaf så satt i en hel jävla timme,översatte,strykte under viktiga saker o skrev texten igen på engelska..
Sen nu efter skolan så åkte jag hem,snart ska jag käka o sen efter det draaa till scouterna! länktat som faan! :d


Av nån konstig andleding så älskar jag denhär bilden..


Kommentarer
Postat av: Evelina

Inte konstigt att du älskar bilden! Sjukt söt jue! :) <3

2011-09-08 @ 22:34:12
URL: http://eveliiina.webblogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0