Förlåt!

Heej!

Idag va det jue skola,trååk som vanligt. Fast rätta halvt roliga lektioner^^

Tyyp idrotten och slöjden,på slöjden håller jag på och sticka.. Jag är bäst och kommer säkert få A ;)
Haha njaa..men ska göra vantar,skönt till vintern då man bara vill ha myysiga kläder hela tin' ;)

Och sen idrotten dåe,eftersom våran Lärare Maria är rädd för vatten så skulle vi inte vara ute på idrotten,så vi va inne o hade lite bollsporter,jag råkade spraka en boll i magen på Emma..FÖRLÅT  :( Haha smiiidiga jag ;)
Näe men jag och bollar passar inte bra ihop^^

Och nu till varför jag inte har bloggat.
-Läxa
-Plocka i och ur disken
-Laga mat
-Duka
-Städa

Och sen ska jag duscha.. wohoo !


Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0