Inga bilder längre :(

Heej!

Jag vet att jag är SÄMRE ÄN SÄMST som inte lagt ut en enda ny bild på typ två veckor..

Men det finns inget att vfota,jovisst kan jag fota bella varje dag men då blir det tyyp "dagens Bella" eftersom jag bara är med henne.. o det blir jue ganska tråk.. men i helgen ska jag FÖRSÖKA ta kort,på lite allt möjligt,o när jag åker till moheda,då kommer det bilder :D

Men iaf..

Va hemma idag från skolan oxå,bara för att se att febern inte kommer tbx,tkr det är lite bra att jag va hemma,vi hade engelska läxa och So prov..hade inte pluggat på nåt av det :/

Såå jaa^^
Men ska fixa det sista till scouterna,sen käkar jag,sen drar jag^^

ingen uppdatering i helgen..
Så att ni vet ;)



Ebba :D




Kommentarer
Postat av: ebba spjutö

men aaaaaaah!

moget va? :( sådär lagom fin..

2011-10-01 @ 23:10:14
URL: http://ebbaspjuto.blogg.se/
Postat av: Johanna

Frågestund på bloggen,kläm gärna in en fråga ;)

2011-10-02 @ 11:25:10
URL: http://johannascrazylife.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0