Tack!

Hwej!


Tack 

Bella,jojjo,Linnea.F,Linnea,Moa,Carro,Kally,Jennifer,Ebba,Linus,Alex,Sebbe,Emma,Nisse Och Becca!

Ni är dom som får mej att gå upp på morgonen,veta att man ska göra något roligt.
Utan er hade jag nog legat kvar i sängen,aldrig gått upp och göra det jag brukar. Utan er hade jag ALDRIG någonsin vart hel! Då hade jag varit grymt sönder!

Ni är alla underbara på olika sätt :*

Bella,Ojj du mitt mongo! Du är tyyp allt jag har i klassen,vi är varje dag i skolan o jag ska bara säga att våran piingpoong är helt klart bäst! :d

Jojjon,dejj har jag känt i snart 10 år,du är min andra halva. Min bästis FOREVER! Och våran köttfärs vart grym,och jag spillde ingenting..ÄLSKAR DEJJ

Linnea F,du är faktiskt ocå en kompis jag känt i snart 10 år,vi kanske inte står varandra super nära,men tillräkltigt nära för att du har en stor del av mitt hjärta!

Linnea,Jag kanske inte känt dejj lika länge som dom första jag skrev om,men det känns som om vi känt varandra länge. Du finns alltid där för mej,som jag finns där för mej :)

Moa,dejj har jag inte heller känt länge. Men det känns längre än vad det är,du är så underbar,du ska bara veta! Det är alltid roligt och vara med er på rasterna,finns alltid nåt o göra med er :)

(Sorry om jag inte skriver nåt om er Carro,Jennifer och Kally men ni finns alltid där för mej,och jag finns där för er)

Ebba,dejj har jag känt hela livet,inte så konstigt med tanke på att vi är sysslingar,men iaf.. Du finns salltid där för mej,ger mej råd och tips.Tycker det är ganska bra eftersom jag är sämst! Jag är sjuukt taggad till jag kommer till moheda,och spricker snart av länktan!

Linus,Har inte känt dejj länge alls,men det känns som tusen ord. Jag kan sitta och berätta vad som helst till dejj,och du fattar. Det är skönt för jag är helt såmst på att förklara,dt kanske du förstått ;)

Alex,Sebbe och Nisse. Ni är sådana UNDERBARA booys ni har allt man letat efter om man vill ha kille,men ni är bara mina kompisar. Ni är som bröder till meh! Så underbart :D

Emma,dejj har jag känt länge. Oj hur länge kan det va,5-6 år? Jaja du betyder gaalet mkt för mej,alla unerbara minnen är oförglömliga. Men lägrt slår det mesta,iaf i slutet av veckan!

Becca,du är min storesyrra. Kan berätta precis allt till dejj,har inget att dölja och kommer aldrig ha det heller. Vi kanske inte träffas så ofta men det är då man länktar som mest när man väl träffas,är sjuuuukt taggad till småland på höstlovet! Oh yeey!

Förlåt för långt inlägg,men ni behöver inte läsa,det är bara dom namnen det står högs upp som det handlar om^^

(Dom som har tjocka bokstäver är länkade)




Kommentarer
Postat av: Johanna

oh, love you! ses på lördag <3

2011-09-22 @ 09:08:54
URL: http://johannascrazylife.blogg.se/
Postat av: Linnea<3

När jag såg att det var jag som var länkad på Linnea F.... Åh fan... Vet inte vad jag ska säga! Men puss på dig! Finis!!<3

2011-09-23 @ 22:23:42
URL: http://ffrobergs.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0